Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~SLOTKI | użytkownik

imię i nazwiskoŁukasz Słotwiński adresWarszawa zarejestrowany27.11.2007 @00:09:50 ostatnio na stronie09.03.2012 @01:39:14

Dyrektor Artystyczny CANAL+ CYFROWY

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.behance.net/lukasz OnetSkypelukasz.slotwinski
digarty2 komentarze3268 posty na forum22

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~maryjane69    13.05.2011 @22:13:41
jak mnie dawno tu nie było. dzieńdobry ;D
_______
success is the best revenge.

~karoom    04.02.2011 @22:42:48
szacunek... folio i klienci aż dupe ściska
~zdoonek    08.09.2010 @23:07:20
co tam tatku w wielkim swiecie 5 !
~stripish    31.07.2010 @18:39:51
dobry jestes
_______
http://cargocollective.com/adamchrobak . cargocollective . adamchrobak . com
~wopek    28.06.2010 @11:06:06
obrona 5 lipca... !
~DreamMaker    27.06.2010 @18:26:24
Dzięki wielkie!

( Odczytałeś może moją wiadomość? )
_______
Webdesigner.
~mickimouse    25.06.2010 @22:43:07
no wlasnie wlasnie dlatego mi sie podoba
_______
"Hołdem dla artysty jest, gdy go okradną"-Georges Braque "Shit doesn't happen just like that.Shit takes time.Shit takes effort"-S.L.Jackson
ZAMIAST DZIEKOWAĆ NA PROFILU,OCEŃ ME PRACE i podziękuj.
~majaluki    24.06.2010 @18:08:40
filendank, celowo, nie dopracowane, bo takie bardziej szkicowe, a potem nie było czasu, 1 przeszło, nie długo pokażę więcej ID i www, pozdro
~MarcinDabrowski    23.06.2010 @11:41:38
Tak zakładałem, że możesz tak to widzieć. Następnym razem obiecuje spróbować. 5
~MarcinDabrowski    23.06.2010 @09:35:06
Siema. Podpytam bo drugi raz zwracasz uwagę na "blok tekstowy" w moim projekcie. Masz jakieś sugestie - albo jakieś bardziej szczegółowe uwagi? Kompozycja? Wiesz, jak jest - robisz, a na końcu się okazuje, że "kartkę" tekstu trzeba dostawić. Chętnie poznam Twoje zdanie - uczyć się trzeba całe życie

Pzdr!
~Dycha    22.06.2010 @19:52:45
no jaha że taaa
~rebeliarts    16.06.2010 @19:54:13
ja sie nie czepiam to Twoja domena zawsze byla
~rebeliarts    16.06.2010 @13:59:45
i co sie tak rzucasz
+Franko    16.06.2010 @13:16:18
nie poszło, bo Danone w ogóle zrezygnowało z promocji w necie. dla pride&glory
_______
http://designin.pl [designin.pl]
http://blog.designin.pl [blog.designin.pl]
~GrubaBoba    15.06.2010 @21:55:30
hehe sieeeee ma + yo! )
+crislabno    13.06.2010 @23:02:42
uwielbiam intro nip tucka
_______
One faith , one love - http://www.rebeliarts.org / http://www.crislabno.com
!animisiewasz    12.06.2010 @17:45:51
a tam raster. największym lamerstwem w tym przypadku jest tras z preseta (i usuniecie niepotrzebnych elementów). ale i tak ładnie ten trusme wyszedł
^miyu    12.06.2010 @13:41:00
generalnie do mazania painter, potem 'postprodukcja' w photopaincie...
~yeawn    11.06.2010 @05:15:21
Nie mówi się krzywy tylko dynamiczny! A gdzie Ty się podziewasz?
~polel    11.06.2010 @00:47:03
masz racje w 100% wrzucilem zeby troche zwiekszyc ruch na folio :P
reklamowka, wytyczne, ograniczniki z wielu stron i tak o. jenol:P

pozdrol
_______
http://www.polel.pl p o l e l . p l 2010 !
+crislabno    10.06.2010 @22:54:44
poogarniam, dzieki
_______
One faith , one love - http://www.rebeliarts.org / http://www.crislabno.com
~403    16.05.2010 @14:31:22
gonna watch!

propsy.
~matsky    04.05.2010 @22:13:22
no jest cos w tym, ale scierwa nie slucham. czysty przypadek. 5
~PAN1KA    04.05.2010 @21:49:54
dzięki
1 2 3 4 5 6 ... 40 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt